dinsdag 3 juni 2014

de tijd vliegt

Nog 31 dagen!!!! De tijd vliegt echt voorbij.
Dat is aan de ene kant geweldig want des te sneller is het moment daar maar aan de andere kant....ik wil nog zoveel!

De planning is rond, we weten in grote lijnen wat we gaan doen iedere dag. Ik ben bezig om voor de meiden een boek te maken. Daarin schrijf ik voor iedere dag een verhaal met de plannen voor die dag (wel onder voorbehoud!)  Met leuke foto's en ruimte waarop ze zelf hun belevenissen kwijt kunnen. Dit boek wil ik dan in het vliegtuig geven. Ik ben eraan begonnen maar er gaat toch wel meer tijd in zitten dan ik dacht. En tijd is zeer schaars!

Allebei de meiden gaan volgend schooljaar naar het voortgezet onderwijs en dat is dus een hele happening. Zo een laatste basisschooljaar is behoorlijk intensief. Maar we zijn een heel eind. We hebben voor beide dames een goede school gevonden Micky is op kamp geweest en Cleo had in plaats van kamp de dolle dumontdagen. Daarna gingen ze nog een paar dagen op kamp met de scoutinggroep. Nu zijn ze druk met de musical en hebben ze allebei binnenkort kennismakingsdagen op de nieuwe school.

In de tussentijd hebben we wel de esta's aangevraagd, nieuwe paspoorten geregeld en alvast wat dollars gehaald bij pott in Amsterdam.



Ik zal in een ander bericht onze planning zetten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten