donderdag 24 juli 2014

Miami

Vandaag stond een bezoek aan miami op het programma.

Ik werd om 8.15 wakker en ben gelijk onder de douche gesprongen ( een stortdouche!) We zouden op tijd weg gaan want het is zoiezo 40 min rijden naar miami en we willen de hop on hop off bus nemen.

 een uurtje later stonden we buiten en konden we op pad. We moesten eerst even zoeken naar het "kantoor"  van the big bus.

We konden gelijk mee met the beach loop. De bus heeft twee routes de beach loop en de city loop.

Ik had verwacht dat je leuk langs de boulevard zou rijden maar niks is minder waar dan dat.


 We hebben eigenlijk geen strand gezien. Het was ook ontzettend warm, we zaten boven in de bus zonder dak maar ik hield het niet uit en ben naar beneden gegaan.
Toen we de beach loop hadden gehad konden we overstappen op de city loop.

We zijn toen in coral cables eruit gestapt om even wat te eten ergens. We kwamen bij een winkelcentrum terecht waar een cheesecake factory zat. Die wilden we graag uitproberen. Het was binnen een beetje chic en de punten reusachtig!! De keuze was echt enorm allemaal even lekker. Maurice nam de pindakaas met chocolade cheescake, ik een red velvet, micky een oreo en cleo dutch appel.







Het was echt heerlijk maar machtig. Cleo die sinds gisteren een griepje onder de leden heeft en eigenlijk steeds beroerder wordt, had na een hap al genoeg. Micky na de helft. Maurice en ik hebben echt ons best gedaan maar het lukte niet. Ik had het gevoel dat ik de rest van mijn leven niet meer hoefde te eten! We hebben de punten van micky en cleo meegenomen.

Na deze ervaring zijn we weer op de bus gestapt om de route te vervolgen. De bus kwam wel langs een paar leuke dingen maar gezien het geld wat je ervoor betaald vond ik het erg tegenvvallen.


 We hebben in londen ook zo een big bus tour gedaan en die was echt super.

 We hadden er ook nog een boottour bijgedaan en die gingen we doen na de bus. De boot vond ik erg leuk. De man die alles vertelde was erg grappig en we kwamen langs mooie plaatsen en.....de huizen van de "sterren".






 Toen deze tocht was afgelopen liepen we even het winkelplein op want micky had een leuk winkeltje gezien met aparte usb sticks. Ze heeft een hele leuke gekocht voor op haar nieuwe school.



 Toen weer terug naar het hotel want we wilden lekker relaxen. Onderweg hebben we lekkere pizza meegenomen en we hebben lekker gezwommen in het zwembad. Morgen de laatste volle dag

Geen opmerkingen:

Een reactie posten