maandag 21 juli 2014

We zitten op een eiland

De tijd gaat zo snel hier we hebben nog maar vijf dagen te gaan.

Vandaag was het alweer tijd om naples te verlaten.
Napels is een hele mooie modaine plaats. Ik had er nog wel een dag willen blijven. Het strand was mooi en er staat een lekker windje. Maar het volgende hotel wacht op ons in key largo. We gaan naar het coconut bay resort en zijn erg benieuwd.

We gaan na het ontbijt rijden. Het is een rit van ruim drie uur over de tamiani trail, dwars door de everglades.

Onderweg zijn we een paar keer gestopt. Een keer om een hele grote krokodil van dichtbij te kunnen bekijken, een keer om misschien toch nog een keer met een airboot mee te gaan. We vonden het zo leuk gisteren. Maar uiteindelijk toch niet gedaan.

Toen kwamen we langs een krispy cream. Die hadden we nog niet gehad! Dus dat moesten we ook nog even proberen. De conclusie, dunkin donuts vinden we lekkerder......

Een half uur voor aankomst kwamen we langs een outlet mall. Daar scoorden we een paar hele leuke nikes voor cleo voor de prijs van 29,95 dollar:-) en ik een leuk jurkje en truitje:-)

Ons streven om vroeg bij het hotel aan te komen viel daarmee wel in duigen....

Toen we bij het hotel aankwamen hadden we daar aan een kant best spijt van want we kwamen terecht in het paradijs...... We kregen ons eigen huisje toegewezen (helaas niet aan de zee maar een paar passen ervan af) het is hier echt heerlijk er liggen kano`s klaar, waterfietsen en snorkels.
Maurice en cleo gingen gelijk weg met een kano en micky en ik snorkelen. We zagen mooie vissen met blauwe strepen.

Toen de zon onder was gingen we douchen en aankleden en ons haasten voor de publix want we moesten nog wat boodschappen hebben. Toen we onze boodschappen eindelijk hadden was het alweer tien uur en we hadden nog geen avondeten gehad! Dus snel op zoek naar een restaurant en we konden alleen terecht bij denny`s.
Nou dat viel reuze mee het was eigenlijk wel lekker. En weer is er een dag voorbij.....morgen gaan we eerst lekker relaxen in het hotel en middags naar key west

1. Jeetje wat een druk programma voor deze laatste dagen. Maar wel top dat jullie zoveel ondernemen en zoveel al hebben gezien. Ik ben benieuwd naar alle verhalen en foto's als jullie terug zijn. Met Kitty gaat het goed hoor en jullie huis staat er ook nog steeds. Liefs van ons. xxx

2. Er staat "Unknown", maar ik neem aan dat jullie wel weten wie ik ben hè? Hahahahaha. Ik zal een hint geven: het begint met een E en eindigt op veline. LOL. x