dinsdag 22 juli 2014

We hebben het zuidelijkste punt bereikt!

Bij het hotel waar we nu zitten, zit geen ontbijt. Maar we kregen gisteren wel te horen dat er tussen 8 en 11 uur vers gebakken muffins en koffie of thee te krijgen was in het kantoor.

Dus vanmorgen ging maurice halen. Toen hij terug kwam had hij muffins maar de koffie was op en zou vers gezet worden. De muffins is een verhaal apart.....ik heb zulke muffins nog nooit gegeten en zal ze waarschijnlijk ook nooit meer eten, zo ontzettend lekker. Er waren verschilllende soorten witte chocolade met cranberries, lime coconut, coffee toffee, m en m en nog veel meer. Toen de muffins op waren gingen we kano-en, heeeeel leuk!!!

We vonden een hele grote schelp op de bodem toen maurice hem eindelijk te pakken had bleek er een heremietkreeft in te zitten! Ook zagen cleo en maurice een mannatee!

We zijn best een tijd op zee geweest. Toen we terug kwamen was er verse koffie en gingen micky en cleo zwemmen en wij gingen lekker met een bakkie aan het strandje zitten.

Toen we allemaal gedouchd hadden gingen we op weg naar key west. Dat was weer een best ritje van twee uur.

Er valt onderweg veel te zien, mooie plaatjes van het water, eilanden en een mega grote leguaan die we zagen lopen langs de weg. Ik was helaas te laat voor een foto maar deze was groot!!! Hoe dichter we bij de keys kwamen hoe meer leguanen we zagen langs de weg. Maar de eerste was de grootste..

Toen we op de keys waren gingen we richting duval street. Maar we reden eigenlijk recht op de boei af die op het most southern point staat dus foto!!!

Toen dat gebeurd was gingen we wandelen richting duval street maar we liepen verkeerd en dat bij een gevoelstemperatuur van 300 graden. Dus aan een paar bewoners de weg gevraagd.

De amerikanen zijn echt stuk voor stuk heel aardig, beleefd en behulpzaam dus konden we weer de goede richting op lopen.

Ik vond het best een beetje tegenvallen. Ik had een en al gezelligheid verwacht maar dat was er niet echt. We waren helemaal aan het begin van duval street en liepen richting mallory squire. We kwamen een five guys tegen en maurice kan er niet langs zonder een burger te bestellen dus even een stop gemaakt.

Hoe later het werd hoe drukker en gezelliger er stonden bij een paar bars dragqueens buiten en er was bij allerlei restaurants live muziek. We ontdekte de key lime shop daar verkochten ze alleen maar dingen met de smaak key lime mmmmmm. Op een gegeven moment was cleo heel moe en ik had het ook wel gehad met de warmte dus zijn we weer richting auto gegaan.

Maurice vond key west heel erg leuk. Ik vond het zo zo.
Rijden over de overseas highway vond ik heel leuk. Denk dat je key west gezien moet hebben maar ik zou er niet meer heen gaan.

Morgen moeten we het hotel weer uit en gaan we voor de laatste drie nachtjes naar fort lauderdale.