dinsdag 8 juli 2014

Glijden, drijven en dobberen

Het was vandaag een heerlijke dag.

Ik  had gisteren nog gekeken naar de weersverwachtingen en die voorspelde niets goeds, regen en onweer dus met een schietgebedje gaan slapen.

En blijkbaar doe ik toch iets goed want mijn gebedje is verhoord!! We stonden op met mooi weer! Dus snel ontbijtje gemaakt, tassen ingepakt en rijden naar aquatica want elk uurtje wat je mee kan pikken is er een.

 Wat is het een ontzettend leuk park zeg. Ik werd zelf ook weer helemaal kinds en deed dus vrolijk mee met van glijbanen glijden, in stroomversnellingen drijven en lekker relaxen in een opblaasband. En ben ik normaal het type dat niet de hele dag in zo een waterpark kan blijven, vloog nu de tijd voorbij. En belangrijker nog het weer bleef schitterend.

We besloten dus dan ook dat we de rest van de dag zouden blijven. We spraken af dat we tot een uur of zes zouden blijven en dan nog even naar sea world zouden gaan voor de shamu voorstelling.

We kochten bandjes voor het buffet en zijn daar lekker gaan eten.



In Sea World hebben we gekeken naar de orka show ( mooi!!!! Kreeg er kippenvel van) en toen richting ons huis gegaan. Nu even lekker hangen met een bakkie koffie en we hebben een heerlijke carrot cake ontdekt bij de publix :-)

 Morgen stond kelly park op het programma maar dat weten we nog niet zeker.....


2 opmerkingen:

  1. Leuke foto en wat fijn dat jullie zo genieten daar. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig een lekker (droog) dagje gehad. Leuke foto!
    Have fun!!

    BeantwoordenVerwijderen