zondag 13 juli 2014

Shop till you drop

Vanmorgen na het ontbijt zijn we richtig premium outlets gereden aan de vineland ave.

We wilden de hele dag shoppen en groot inslaan. We hadden weer de nodige vertraging onderweg want de weg die we elke kee moeten rijden barst van de stoplichten en er is werk aan de weg aan de gang dusssss we moeten geduld hebben....




Als we aankomen moeten we even zoeken voor een plekje maar in de garage kunnen we onze dodge kwijt.

Joepie! Het shoppen kan beginnen!!!! Maurice slaagt voor van alles, de meiden ook maar ikke niet. Nou was ik al losgegaan in de andere outlet een paar dagen terug dus niet getreurd. Bij de kipling krijgen de meiden een superleuke rugtas. Ze gaan naar het voortgezet onderwijs na de vakantie dus die kunnen ze goed gebruiken.



Na een tijde worden we toch wel een beetje moe en krijgen we lekkere trek. In de foodcourt nemen we wat bij de taco bell.




Als het op is gaan we vrolijk verder totdat ik niet meer kan. Cleo is ook moe maar Maurice en Micky kunnen gewoon nog door! Heel apart want normaal ben ik het die altijd door kan gaan!!! Maar ik trek de stekker eruit ik ben kapot. Het liefste wil ik kruipend naar de auto.

Voor het diner stond panda express op het programma. Die was slechts vijf kilometer verderop.  We hebben heerlijk gegeten en zoooo leuk die fortune cookies die je erbij krijgt. Die ken je eigenlijk alleen van tv.






Morgen bush gardens!!!!

1 opmerking:

  1. Een lekker shop-dagje maar wel vermoeiend. Hopelijk ben je weer uitgerust voor Busch Gardens. Veel plezier!!

    BeantwoordenVerwijderen