zondag 6 juli 2014

we kunnen de weg weer vinden!

We hebben een heerlijke nacht gehad. Om vier uur werd ik wakker en ik zag dat micky en cleo ook niet meer sliepen. We bleven lekker liggen en na een tijdje waren we toch weer allemaal in dromeland. Tot 8 uur! Toen gingen we douchen en ontbijten. Ik had me eigenlijk niet echt veel van het ontbijt voorgesteld maar het was eigenlijk lekker. We konden zelf wafels bakken er waren muffins, bagels, sapjes. Alleen de koffie was een ramp gekleurd water is een betere benaming.
Het la quinta inn is ons heel goed bevallen. We hadden een lekkere ruime kamer, heerlijke bedden ennnn we hebben daar onze eerste wildlife ervaring opgedaan. Toen we aan het zwemmen waren zag Maurice ineens een zwarte slang voorbij komen....  Ik vond het toch wel een hele ervaring zo dichtbij.

Toen gingen we op weg in onze heerlijke ruime auto.....







We gingen op weg zoeken naar een tom tom. Omdat maurice het niet voorelkaar kreeg om de navigatie op zijn tablet te krijgen hadden we nu dus niets en dat werkt echt niet hier. Maarja zonder navigatie rijden is dus een kunst apart en we zijn erachter dat wij er niet zo goed in zijn. We zijn overal en nergens langs gekomen maar niet langs een walmart. Opeens zag ik de premium outlets. En ik kon het niet weerstaan dus eerste afslag genomen richting de shops!


Wauw wat veel winkels en goede winkels en goede aanbiedingen joepieeee. We gingen even helemaal los en de shopper in maurice kwam ook ineens naar boven. Ik wist niet eens dat hij het in zich had. We hebben niet eens de helft van de outlet gezien maar moesten toch gaan omdat we naar de villa moesten maar eerst een navigatie kopen. We hebben desondanks toch goed ingeslagen. 


We hebben toch wel nog een stukje op goed geluk gereden voordat we een electronica winkel tegenkwamen en die hadden een tom tom. Gelukkig wisten we nu welke kant we op moeten voor het huis!! Na een alf uur waren we in clermont en konden we de villa in. .  Wauwwww het is fantastisch wat een genot om hier 10 dagen te mogen blijven.

Toen we alles hadden bekeken gingen we boodschappen doen bij de walmart megastore. Nou ja zeg als je alleen al de ijs afdeling neemt niet te geloven.we hebben in ieder geval genoeg proviant voor de aankomende dagen in huis en we besloten om maar een paar pizza`s mee te nemen voor het avondeten we waren behoorlijk moe en downtown disney bewaren we maar voor een andere keer.

Morgen sea world en aquatica. Hoop dat we geen outlet tegenkomen onderweg....




2 opmerkingen:

  1. Nou, ik had net een heel bericht getypt, maar nu is het weg. Grrrrrrr.
    Het klinkt nu al als een fantastische vakantie. Grappig dat jullie de weg niet konden vinden. Hahahaha. Veel plezier in Aquatica en Sea World. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker hoor de eerste dag al shoppen ;-)
    Morgen SeaWorld en Aquatica,.. WOW.. dat wordt een heerlijke volle dag!
    We zijn benieuwd naar jullie ervaring.

    BeantwoordenVerwijderen